28 dagar kvar!

Japp, så är det. 28 ynka dagar kvar tills vi far på semester. Yeeey! Oj så jag längtar.. Nästan ett år sedan Prag resan och innan det var det tre år sedan sist jag var längre bort.. Ska börja skriva på en packlista denna vecka tänkte jag. Packlistor är min grej, de lugnar mig och om jag bara hinner börja med dem i tid så garanterar de att allt som behövs är med och inget annat.

Dessa 4 veckor dit kommer nog gå fort. Denna vecka är John borta, nästa vecka är jag borta och sedan Johns tur igen, bara den allra sista veckan som vi båda är hemma tillsammans.. Plus att det är mycket som ska hända innan vi far också, både roligheter och nödvändiga saker som bara måste fixas, både inför resan och annars också. Bl.a. skoljobb vilket jag ska snart ta tag i. Jag och Theres satsar på att lämna in vår rapport i slutet på denna vecka redan istället för nästa då vi är borta i Luleå 3 dagar utan möjlighet till att skriva på den. Efter Luleå måste jag dessutom ta tag i nästa kurs med racerfart så jag inte behöver tänka alls på det under semestern. Förutom den där tentan jag måste göra i maj istället... :S


Sådana här bröllopsbilder vill jag också ta den dagen det ska göras! ;)
Snodde bilden från någon sida på nätet..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0