Dagens lista

Humör: En toppendag har just varit så super humör!
Mående: Mycket bra
Borde: Sy vårgardiner och få upp dem. Kanske imorgon under en pluggpaus?
Frisyr:
Uppe i snodd, lagom slitet efter dagen
Smink: Inget
Klädsel: Stor myströja och Johns shepherd tofflor i storlek 4 storlekar för stora..
Planer: Bli trött..?
Materiella vill ha: Juicepress. Ska nog inhandla en imorgon med mitt presentkort :)
Fundering: Hur kan man få tiden att gå snabbare? Finns så mycket jag vill göra nu!
Beroende: Citronteet som Malin introducerade mig till ihelgen. Mums!
Tråkigaste: En vän förlorade en vän..
Längtan: Så mycket..
Superlängtan: Indien!
Tidning: Ingen alls idag. Läste iofs för en gångs skull Aftonbladets på nätet.
Låt: Säkert! - Dansa, fastän. Fortfarande! Får tokiga lyckorus när jag hör den..
Köp: Mat?
Roligaste: Fika med Katarina på Safari! Nu lär vi inte ses på ett tag igen då hon åker söderut igen. :(
Sjuka: Att jag inte är trött?
Saknad: Värme..
Tv: Massor av mat program
Radio: Morgonpasset i P3
Motion: Promenader med Abbe
Godis: Daimkaka nu på kvällen ;)
Senaste samtal: Johns mamma
Senaste sms: Minns inte
Senaste mail: Facebook...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0