Newbie från Kappahl

I Gällivare gick det bra, om jag inte skrivit om det redan? Glömsk..
Min ryggskada kommer inte att påverka förslossningen mer än att ifall jag ska ha ryggbedövning så måste den läggas lite annorlunda. Just det vi hoppades på och när läkarn (som var super trevlig!) talade om detta så släppte verkligen en oro..

Efter det besöket drog vi en runda i Gällivares affärer och köpte bl.a detta söta set till lillhjärtat♥ Super mjuka är dem också! De där tofflorna är det sötaste jag sett tror jag, mycket större i själva foten är där vars den ska ner bl.a..

Emelie
2011-08-01 @ 22:59:01
URL: http://minbebis.com/blogg/danem

Ja tänk att du ska få föda barn snart, så roligt! Jag är avis haha

Jag sa faktiskt till Danne för någon dag sedan att jag tror att eran bebis kommer den 22 september. Då är det exakt nio månader sen Lova föddes :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0