13 juni 2011

Idag ska jag umgås med mina två systerdöttrar när syrran och Mattias åker till Gällivare. Trevligt! Det är inte så ofta man får umgås hela dagarna med sina nära och kära! ♥ Än så länge sitter de och kikar på Sommarlovsmorgon. Senare får vi se vad för roligt vi hittar på :)

De ringde från jobbet och hade behövt få in mig men har man lovat/tagit sig an något så har man. Får hoppas på att det löser sig där.. Och att jag kan släppa det, det är nog en stor nackdel hos mig - jag grubblar och funderar så mycket mer än vad jag borde. Brukar ofta sluta med att jag har dåligt samvete för saker som inte går att påverka och/eller att jag tar saker alldeles för personligt. Dessutom är det så ovärt när det blir så, ibland går det flera dagar innan jag lyckas släppa saker och inte må dåligt längre..

Veckan ser förutom idag och på fredag tom ut än så länge. Idag "barnvaktande" (hellre kallat umgänge!) och fredag arbete 9-18. Sköta E-mail gäller fortfarande då hon ej har åkt på sommarbete än.

Anonym
2011-06-13 @ 17:15:42

<3 Tack <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0