Årets första utegrillning

Igår vaknade vi båda strax efter 08.00 utvilade så redan vid 11-tiden hade vi tagit oss ut till Johns föräldrars stuga där vi grillade på Muurikkan i den härliga solen som har börjat värma. Årets första majskolv fick jag också i mig! Jag som älskar grillade majskolvar med smör och salt på. Mmm..!

Efter ett par timmar ute i solen med hundarna och svärföräldrarna får vi hemåt igen, for förbi på Team Sportia och köpte skidor till John och sedan hemåt för att duscha och borsta Abbe och packa färdigt.

Idag blir det att vaccinera Abbe, inhandla en till Aftersun, klippa klor och frisera tassarna, lyssna på en föreläsning över nätet, sköta E-mail, middag och städa lägenheten.. Planen var att köra core och pump ikväll men skippar de då jag faktiskt inte är sugen, känner mig mer stressad..


Abbe, John, Kappi och Tommy -mysigt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0