58,9 % idag..

Insåg just igår att jag faktiskt är inne i sjätte månaden! Det går fort nu, iallafall jämfört med den ruskigt sega tiden i början när inte många visste samt allt var så osäkert.. Härliga magen ♥ och jag är ensamma hela helgen och nästa vecka fram till natten mot lördag. Tråkigt utan John men eftersom jag har VFU en vecka till och massor av annat att göra så lär tiden gå på. Vi har som vant oss nu vid att någon av oss flänger runt, ev. även båda två och oftast så går vi om varandra;b Mer om magen: det finns nu en chans att lillhjärtat skulle överleva om den skulle födas nu. Även om det finns stora risker..

Jag och Ida hade tänkt bege oss ut i skogen idag men det regnar (igen!) och såg på Yr.no att det skulle vara sol imorgon, ska nog överväga att ta det imorn istället? Men då är frågan vad man ska göra idag? Putsa förnster, vädra mattorna medan jag städar och agilityn är bara att vänta med... En runda på stan skulle vara trevligt faktiskt. Får se..



Ett bra tag sedan nu.. ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0