Nedräkning..

Jag klarade tentan!! Jippii, helgen hade inte kunnat börja bättre. Med riktigt bra resultat dessutom. Skönt, då är det bara tisdags tentan kvar innan sommarn då. Om jag skulle klara den så behöver jag inte tänka på någon omtenta på omtentan alltså;b (Jag missade första tentan eftersom att jag var i Indien) Nej men vilken start på helgen, nu ser jag framemot mys, spår och vila. Samt plugg då.. Hrm.

På måndag går vi ut på två veckors VFU, ser fram emot det. Har alltid så trevligt under dessa perioder samt att jag verkligen lär mig så mycket nytt, nya idéer och lösningar.. Första gången jag är enda student på stället dock men det går nog bra. Jag och Sofia från klassen har arbetat riktigt bra ihop under två VFU:n med större projekt. Men denna VFU är ju endast två veckor så det hinns inte med alltför mycket heller.

Nå nu lite mer tentaplugg (har hållt på hela dagen igår och många timmar idag redan..) innan det blir helg här. Hoppas ni får en riktigt mysig helg alla, det ska jag, grabbarna och magen ha ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0