Länge sedan igen..

Ja jag vet inte riktigt hur eller ens om jag kommer få liv i bloggen igen? Finns ju ingen tid över till bloggande.. Nästa vecka börjar i alla fall min 3 veckors VFU på en förskola ganska nära vårt hem. Det känns riktigt bra och roligt! John är pappaledig så han får lyxtid i massor med Mika och jag kan fortsätta ännu en kurs med studierna :)
Mika ligger och sover ännu och planen för idag är föreläsning 10.15-11.45 på datorn (superpassande! Jag kan ju fast amma samtidigt..) samt att jag ska plugga lite extra, hinna med en skön promenad och 3 månaders kontroll och vaccination på Bvc. John får hänga med eftersom att jag har lite svårt för även vanliga sprutor. Just ja, har nog glömt att skriva om att min fobi för blodprov är mer en rädsla nu! Tack vare snälla Maria!
Nu frukost för mig! Ha det bra alla rara.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0