13 september 2011 - Mikas BF datum

Egentligen skulle jag haft BF idag men istället är Mika redan inne på sin 16onde dag. Hjärtat vårt ♥ Tänk att först idag "skulle" han haft sin födelsedag.. Istället blev det 28 augusti som blev dagen som ändrade vårat liv till något så mycket bättre och så kärleksfullt som det är att vara förälder.. En riktigt skön natt har vi haft, hunnit med mycket studier samt en promenad utan regn. Snart kommer John hem från jobbet och jag hade behövt göra en ärende runda..

Mitt huvud är för tillfället fullt med massor av blom-, gräs-, bär- och trädarter. Men det tar sig! Så fort vi får upp skrivaren ska jag börja tillverka memory för att plugga in alla 120(!!) arterna på för mig bästa sätt. På tentan kommer "endast" 20 av dessa så får verkligen hoppas på att de är "de rätta". Har även en powerpointgrej att fixa, tar nog tag i den imorgon. Kul med studier som är igång igen! Sen får vi se hur läge jag kan studera, hoppas på att det ska gå ändå fram till examen även fast jag är hemma med Mika. Men det går så länge det går :)


Vi i lördags efter bröllopet.
Foto: Emma Honkala




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0