Skratt vare ja!

Min älskade karl är helt underbar. Den finaste jag träffat. Går inte ens beskriva allt jag känner och så gärna hade velat få ner i ord. En eloge till dig John! <3

En dag ska jag nog lyckas med hittills blir det ingen vacker kärleksförklaring men måste däremot få dela med mig av detta.

Omtänksam är en fin egenskap hos honom. Denna långledighet med tillfällen till fler timmars sömn än annars har han vigt åt att få Mika att sluta nattamma. Mika har nämligen i flera veckor nu ätit 3 gånger varje natt och detta gör mig väldigt trött och tömd på energi. Så John har fått kliva upp flera gånger varje natt nu. Detta för att det inte hade fungerat om jag skulle natta om Mika när han är sugen på mjölk och jag luktar som ett helt mejeri.. Utan John hade jag nog ammat igenom nätterna länge till..

Driftig, kärleksfull, rolig, engagerad, flitig är han bland andra egenskaper också. Och med en strävan efter att fylla våra dagar med liv. Liv med många skratt, bus, kärlek och gemenskap.

Dagarna är upp till oss att fylla, glöm inte det!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0