Mellandagar var det ja..

Vilket innebär träning, stall och umgänge. Har tyvärr inte ens en bild att pimpa bloggen med. Förlåt för det.

Imorgon är det Pjakkur och jag igen. Blev varken lunch eller eftermiddagsträning då John ska iväg och hjälpa en vän och sedan träna. Så då passar jag på att rida ett ordentligt pass inomhus på förmiddagen. Tänka extra mycket på min sits och inverkan på honom ska jag också göra. Han är otroligt lyhörd och när jag rider barbacka synkar vi än mer, vill hitta mer av det med sadeln på.

Barbacka ger verkligen en ännu bättre kontakt. Och jag sitter bättre då än i hans sadel. Synd att balansen inte är lika bra som förr, då var det inga problem i någon av gångarterna. Det är lite värre nu.. ;)

Nå nu blir det nog sängen snart, god natt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0