Datorbloggande..

Jahapp, nu har jag tagit mig tid att blogga från datorn. Vilket tjorv. Mailat bilder från mobilen för att kunna spara dem på datorn och blogga med. Samt att det tar år att få upp bilderna i alla fall.. Suck...! Hur gör ni andra? Hur får ni in alla bilder ni publicerar? Jag håller hoppet uppe över att appen ska börja fungera igen.
 
Idag har vi hunnit vara ut på stan, försökt hälsa på gammelmormor som inte var hemma samt ätit snabb lunch hos Malin medan Mika sov i vagnen utanför. Nu vilar han igen och jag hade behövt göra detsamma! Huvudvärk på ingång :(
 
Senare blir det promenad tillsammans med Sofia och hundarna, annars inte så mycket planerat. Blir nog hemmagjord pizza till middag, superenkelt med färdig pizzadeg och god tomatsås. Pizzorna blir bättre än från pizzerian enligt mig! Mmm.. :)
 
Idag är det för övrigt lite kyligare väder igen, min hud fick en chock på midsommardagen när vi mös i Ala Lahti. Chock är ordet. Svider än.. Från och med nu ska jag bannemej smörja in mig! Känns som att det inte behövs här och om man gör det börjar det f-n alltid regna men nu har jag bestämt mig. Jag ska smörja vareviga dag det är soligt!
 
 
Foton på de fantastiska fikaborden hos min syster när min systerdotter Ida tog konfirmationen. Allt var sjukt gott!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0