Men jisses...

Blogg appen fungerar ej, därför har det inte skett något på bloggen.. Tråkigt! :/ Bloggsugen! Men jag tar mig aldrig till datorn något mer, förutom nu när jag skulle shoppa lite höstkläder till Mika från reorna. Kanske måste börja starta laptopen då och då så bloggen fortsätter leva:b Vi gör ju tokigt mycket roliga saker vi vill dela med oss av!

Idag åt vi sushilunch med Malin här hemma (jag och John gjorde många många bitar igår) och grabbarna fick busa. Annars blev det en riktig hemmadag för mig och det kryper i benen! Imorgon ska vi ta oss ut på stan och kika vad som sker där inför festivalhelgen som är på intågande. För mig blir det dock inget sådant, John ska ut med jobbet på torsdagen. Vi ska grilla på fredagen med fina vänner och resten av helgen spenderas med att förberedda för stugan i byn.. Det skulle troligtvis regna ändå, ingen roligt att frysa i öltälten då :(

Hoppas ni har det bra i alla fall! Nu blir det sängen snart för mig, Mika sover så oroligt än.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0