Vilken helg vi har!

Vi har hunnit med så mycket trevligheter under fredag & lördag så det räcker och blir över. Samt att denna söndag spenderas hemma med mer roligheter. Bak, söndagslugn, middag med fina vänner och till sist X-factor i soffan. Det blev precis så härligt som jag föreställde mig ^^

Middagen idag står John för och jag fixar efterrätten. Mm.. Ska försöka komma ihåg att visa er!

Nästa vecka är John hemma till 14 varje dag med Mika och jobbar sedan till 20. Jag är fortfarande på min praktik. Sedan ska jag skriva så mycket jag hinner på ex-jobbet. Kanske skulle vi försöka få någon att vara med Mika någon eftermiddag? När jag är borta dagarna vill jag väldigt gärna vara med honom sedan men arbetet måste också bli skrivet..

Nu ska jag plocka ur de sista muffinsen ur ugnen och sedan duka lite :)
Ha en fin söndag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0