In i sjukstugan - ut ur sjukstugan..

Inget blir som man tänkt sig! Jag blev sjuk igen istället för att komma igång med träningen som planerat. Suck. Men det är väl så i början som förskollärare? Alla nya basilusker och infektioner? Nå, har hunnit med måndagsträningen, vattengympa och ett ridpass igår..

Idag ska vi i alla fall (friska nu) iväg på 2 års kalas på morgonen. Mika får busa lite med polarna :)

Annars är John på Sporthallen hela helgen så Mika och jag kör solo. Sista matchen var visst kring 19 så det känns som förra helgen när han spelade i Luleå. Annan hall bara ;) Så om någon vill ha besök eller hitta på något är vi nästan helt säkert på!

Lägenheten är o stort behov av städning men jag känner inget sug av att ta tag i det tillsammans med en busig 1,5 åring. Hur gör ni andra? Jag hade behövt få möjlighet till att skrubba lyan, inte bara vanlig städning.. Tips på sysselsättning till Mika?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0