Stånk och stön..

Hej och hå. Hemma hos oss är det endast jag och bebis vakna (i magen) sedan strax efter 20:00. Grabbarna var helt slut. Jag och Abbe var ut på en 50 minuters "sakta mak promenad", och jag är helt slut och har sjukt med sammandragningar. Jag blir tokig snart. En promenad liksom? Hur ska jag hålla humöret på en bra nivå utan att kunna röra mig alls? Nå, hoppas det blir bättre snart igen. På arbetet börjar det smärta mer. Får hoppas på att FK behandlar min ansökan om havandeskapspenning snabbt.

Imorgon börjar John röja i barnens rum i huset. Det blir det första vi gör. Vi ska slå upp en vägg och tapetsera/måla, byta lister och byta ut garderoberna. Det kommer nog bli riktigt bra :) Våra barn ska få dela rum tills de blir större och behovet av enskildhet kommer. 

Vi har bestämt oss för att fota huset nu och sedan under samt efter renovering för att minnas hur det såg ut men även se vilket arbete man gjort. Annars är det nog lätt att känna att vi inte får något gjort när projektet är så stort. Allt ska liksom göras under loppet av flera år..

Ljuslykta på jobbet som jag påbörjade idag. Hela gården är ett fantastiskt vinterland!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0