We did it!

Yes! Vi flyttade hela mammas och pappas flyttlass ihelg! Vilket innebär att nästa steg är att städa ur och flytta in oss. Äntligen husägare! :) Dessvärre har helgen varit tokigt tung och det känns i allas kroppar. Jag hoppas vår lille krabat har det bra där inne ändå. <3

Imorgon öppningsskift och morgonpromenad innan det med Abbe, upp innan tuppen alltså. Som tur är så stänger jag på tisdag vilket ger sovmorgon för mig, Mika och magen då. Lovvecka är det också. Jag hoppas vi lyckas korta ner Mikas dagar lite till så han får mysa med familjen lite extra.

Nu TV4 Play på paddan innan vi slocknar. Njut av den kommande måndagen, vi kan ändå inte välja bort den! :)

Roligt mail jag fick från John imorse vid 07. Undrar vad han ville ha sagt?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0