Pjuh..

Oj vad dagarna gick! Med båda barnen hemma går tiden fort + att Mika fick magsjukan 2.0 natten mot torsdag. Huga! Detta höll i sig till torsdag eftermiddag. Och nu lever vi i efterdyningarna. Mika vägrar äta igen :/ Detta problem uppstår alltid när han är sjuk, sist gick han ner 1 kg och som tur är hann han precis komma igång med maten ordentligt innan magsjukan slog till.

Jag har turen att få rida denna påsk. Både igår eftermiddag och idag. Dessvärre kan det ibland vara meckigt att komma hemifrån då Enna vägrar flaskan. Som igår när jag fick åka hem och snabbamma efter ridpasset, innan jag for tillbaka och fixade kväll för fina Winston. Men det är värt det! Jag älskar hästarna och att rida <3 Men det lär inte bli att amma ett år denna gång..

Middagsbjudning idag, för Johns (min?) familj. Hans bror med sambo kommer upp och firar påsk. Mycket trevligt! Mika längtar så :) Men nu ska jag väcka Enna så hon somnar igen i tid innan jag far till stallet.

Trevlig påskafton!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0