Vår måndag som försvann

Idag spenderades ett par timmar på vift med barnen, Abbe och härliga Cissi. Vi knatade till stallet, surrade, klappade lite mular, tittade på när Sofia red sin fina häst Winston och njöt sedan av lite frisk luft. Lunch, sovning och vips så var det eftermiddag. 

Imorgon blir det förmiddagspromenad med sällskap och Johns pappas födelsedagsfirande på eftermiddagen. Veckohandling behövs också göras. Träning önskas men kanske får promenaden bli det imorgon. Skulle dock önska mer.. Enna har tjorvat med flaskan och jag har ju varit sjuk så inte blivit något på för länge för min egen skull :/ 

Jag och John har förresten årsdag imorgon, den 1 april <3 I 9 underbara år har jag fått äran att vara tillsammans med min hjärtevän. Nästa år får vi fira stort, 10 år!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0