Festlig fredag med fränder

Sommarväder och sommarkläder <3

Vet ni! De små knopparna på träd och buskar har äntligen börjat slå ut ordentligt. Och det med raketfart! Synd på all jädra pollen bara. Trött, snorig och kliande ögon, yey..

Jag och Mika ligger i soffan framför Bolibompa just nu. Jag funderade över om jag skulle putsa något fönster nu på morgonen. Vi har ju 3 glas fönster överallt så rutor finns att putsa. Till lunch får vi besök av familjen E och eventuellt en till vän jag inte träffat ordentligt på länge. I eftermiddag startar min, Emmas och kidsens helg :) Eftersom våra karlar har sin "bromance helg" (haha) så tänkte vi samköra våran också. Lättare med samarbete och mycket roligare för alla :) Ser fram emot att få träffa mina härliga vänner <3 Utan mina vänner skulle jag vara djupt olycklig.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0