39 dagar kvar

Valborgsmässoafton
Ikväll blir det fest hemma hos oss. Förra året hade vi fan skitskoj här;b Det var då jag hade exprimenterat m mitt hår och såg ut som ngt som varit på Hultan året runt;b Haha!
Dock så ska jag och jobba på em. idag, chefen tyckte att jag skulle börja jobba tidigt så jag kunde festa lite jag också:) Annars jobbar jag ju kväll..

Tvättmaskinen har rullat från igår kväll m jämna mellanrum och hela lgh:n ska städas. Funderar dock på att spara skurningen till efter festen men allt ska ändå städas upp och så. Nånå, då har jag ju ngt att göra i alla fall när John är på jobbet;b
Helgen i Luleå var behövd och så jäkla underbar. Har badat badkar, käkat hotellfrukost, sovit, ätit gott, shoppat och bara myst m John. Loveli 2 years firande!;b Blev som vanligt lite mer pengar som rullade iväg än vad som hade behövts, men fick även min topp till studenten köpt. Bild kan komma senare om jag ids. (Troligtvis inte)

Ja, nu är det även bara 39 dagar till studenten! Jippiii! Och jag tror att det var 19 skoldagar kvar för mig, ledig lite.
Men hey hörni, var det så att sista veckan var vi lediga mån-ons? Onsdag är Sveriges nat.dag tror jag. Har som glömt bort hur det där var.

Ha en underbar Valborg folket för det tänker jag och resten av de partysugna här ha! :D

Jag och Jonne
A really bad-hair-day dude;b John poserar också..
RSS 2.0