73 dagar kvar

Gårdagen var riktigt seg.. Stall efter skolan och på kvällen teater, den var väl ok.. Nina (vår dramalärare) flyttade bort vår drama lektion och istället fick vi gå på föreställningen Rabarbers på kvällen. Draman hade nog varit roligare tror jag?:) Vi brukar som flippa totalt.
Jag och John var en snabbis på stan under min lunch, vårt mission var att hitta vårjacka åt mig men istället blev de vita ballerinaskor till studenten. Tänkte att när ändå Wedins hade fått in dem var det väl lika att köpa. Ifall man hittar ngt bättre så går de ju alltid att använda de senare.
Känns ganska skönt inför studenten och allt det dära nu. Lastbilen är fixad, studentkläder också (ifall jag inte hittar ngt snyggare..), champangefrukosten är planerad. Ja, allt flyter på! :) Och idag är det ju bara 73 dagar kvar. 
Det känns skönt, verkligen som om allt detta kommer att ta slut snart:) Dessutom har vi igår påbörjat vår sista lp och vårt sista scehma också. Loveli.

Huga. Idag efter skolan är det plugg som gäller, eller i alla fall efter det att jag varit och köpt John present. Vi firar 2 år på söndag:) Känns som att 1/4-05 var igår. Tiden går verkligen fort.
Tillbaka till de där m pluggandet.. Kommer att vara en jobbig vecka. Måste plugga till EnB prov på torsdag, skriva en bokrecension till imorgon i SvB, jobba m ett HiB arbete och ett annat MP arbete. Blää. Vi som hade en så lugn vecka förra veckan:( Snart är det även dags för Sv- och EnB nationella. Måste verkligen skriva bra nu, speciellt m tanke på att detta kommer vara de sista nationella proven för mig, i alla fall på ngr år, man vet ju aldrig..

Jag älskar dig honey ;D
RSS 2.0