Dötid över nu igen när Albin sover..

Hav eller sjö
Tv eller Dator
Höst eller vår
Jul eller påsk
Svart eller Vitt
Ipod eller Mp3
VH1 eller MTV
Rosa eller Lila
Hund eller Katt
Guld eller Silver
Bad eller Dusch
Sko eller Sandal
Afrika eller Asien
Löshår eller Äkta
Telefon eller Mobil
Kjol eller Klänning
Brunett eller Blondin
Lägenhet eller Hus
Choklad eller Vanilj
Halsband eller ring
Jordgubb eller hallon
Nyår eller Midsommar
Långt hår eller kort hår
Nagellack eller läppstift
Bil eller buss
Sanning eller Konsekvens
Blåa ögon eller Bruna ögon
Leggings eller Jeans
Snowboard eller skidor
Harry Potter eller Lord of the Rings
Berg-och-dalbana eller Vattenbana
Plugga eller arbeta
Christina Aguilera eller Britney Spears
Stjärnor eller Månen
Vinter eller Sommar

1. De 3 senaste köpen jag gjort är: En pringelsrulle + lite karra samt pålägg.
2. Den största kändis jag har träffat: Ööö.. Kommer faktiskt inte på någon alls just nu men säkert någon mindre kändis iallafall..
3. Det senaste jag googlade var: Bichon Havanais
4. Mitt absolut sämsta köp någonsin: Ööö, igen? Kanske något par dyrare skor som ändå hamnat liggandes i en nästintill orörd skolåda i min garderob?
5. I min handväska har jag: Mobil, plånbok, nycklar, dosan, hundgodis, lipgloss, tamponger, någon penna, ev. kameran och några gamla lappar/kvitton. Typ..
6. Min favoritgata i världen är: Mäh. Finns många mysiga, härliga, spännande...
7. Mitt signaturplagg är: Just nu? Klänning och leggings!
8. Det absolut finaste/dyraste i min garderob är: Hmm.. Dyraste är iallafall Peak dunkappan som jag köpte i vintras men finast är den då inte! Måste nog vara någon av smyckena jag fått av mamma, kanske mormors gamsla ring?
9. Jag är beroende av att säga: Jäkla, jäklar är 2 ord som jag själv tycker jag använder för ofta..
10. Min personliga stil kan beskrivas som: Mysig, bekväm och soft kanske?
11. Om jag bara fick shoppa i en affär skulle jag välja: Gina Tricot!
12. Jag har aldrig köpt något från: Hmm.. Finns miljarders med affärer ju?
13. Jag fyndar bäst på: H&M samt Gina!
14. Om jag fick ärva någons hela garderob skulle jag välja: Sarah Jessica Parkers, dock i min storlek;b
15. Mitt nästa stora inköp: Alla nya grejer till lägeneheten kommer ta cash som tusan..
16. Min stilikon är: Har nog ingen jag följer utan går på det jag tycker är snyggt!
17. I min skosamling finns: Ojoj, den är en salig blandning av heels, ballerina & alla dess slag.
18. Min drömväska är: Har ingen.
19. Varje månad shoppar jag för: Inte alltför mycket tror jag. Inte så mycket att jag behövt räkna ut det iallafall. Hihi.
20. På nätet shoppar jag helst: Kläder?
21. Min favorit-modeblogg: Modeblogg, hmm.. Vet inte om jag följer någon modeblogg så men Elin Kling är bra.
22. Jag är som snyggast: På mina inget-kan-förstöra-mitt-humör-idag dagar/festkvällar!
23. Om jag vill ha smakråd: Brukar nog inte fråga någon alls tror jag? Kanske att jag ibland undrar över saker här på bloggen?
24. Mitt hår är:
I stort need av klipp & färgning!! (Frissan gått på 5-veckors semester i fredags! :S)
25. Mitt drömjobb är: Vet ej vilket det är men vill ha liv & rörelse + träffa mycket folk!  Har någon tips så får ni gärna höra av er till mig! Höhö ;)

Förlåt för mina listor här men har verkligen inget att göra nu när Albin ligger däckad.. Har mailat bilder hit & dit, läst alla bloggar, glott på tv samt hunnit städa lite..
RSS 2.0