Sista dagen..

Imorgon far jag m klassen upp till nordNorge, låångt upp ska vi. 66 mil, men vi ska åka typ 12 h. första dagen, bara för att vi måste stanna överallt och titta på fornminnen mm. Usch!
Vi ska bo i Gunkkis (gunnar, vår Geografi och samhälls lärare) stuga. Blir nog ganska skoj när vi är där, men resan ser jag inte fram emot. Vi ska åka m 3 minibussar och i klassen finns det kring 5 som är åksjuka, jippii! Men ska nog gå bra..

Idag ska det packas, letas grejer fr mami och papi, handla fruks, mer snus mm.
Laddade nyss mp3:n full m musik + att jag ska vara och köpa ngn pcket på coop (enda som är öppet idag), ska ta m mig nya boken man fick fr VR, men tänk så suger den eller att jag läser ut den påvägen dit? Hemsk tanke! Måste ha en back-up bok m mig:)

Nu ska jag gå o pussa lite på John.
skriver nog ikväll också, annars blir det först på fredag/lördag. Bilder kommer sen!:)

Over and out



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0