Ännu mera lov!

Gud så skönt det är att göra ingenting, men ändå lite isolerat. Umgåtts m barnen och papi idag, sov från 0530 (körde John till LK) till efter 0900 ngnggn hos päronen. Skönt. Detta pga. att barnen också sov där och mami började jobba 8 och papi kmr först hem efter 10 så jag var typ "barnvakt", en sovande sådan. Men minstingen, Amanda, sov m mig hela tiden och de andra klarar sig själv mkt bra:)

Idag ska jag leka Hemmafru, tvätta lite iaf det blir en tid ledig, sätta upp "stjärnfallet" i fönstret (visst räknas inte dem som julpynt? Jag tycker att dem är så fina så jag kör på att dem är "vinterpynt"!)
Vid 1300 ska jag på stan m K blir nog fika och lite tittande för min del. Ska spara penkkisarna till helgen.. Fast K hade ngr ärenden att göra:)
Skoj att komma ut lite på lovet också, fast vilan är verkligen välbehövd här iaf. Trött och sliten som ett djur!

Jag hatar tragedier speciellt när det inte finns något att göra, för min del alltså. När man inte kan hjälpa..
Fast denna familj har ju hittat ett sätt att "lätta" på tankarna lite, tror faktiskt att blogga hjälper mycket. Man får ut allt på "papper" istället för att bara ha allt inom sig.
Jag hoppas verkligen att familjen Malm hittar styrkan att ta sig vidare.

Plötsligt känns mitt gnällande och skrivande helt löjligt. Jag har ju egentligen inga problem.
Näe, nu ska jag gå och fixa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0