MSN-problem

Gud vad tiden går! Idag har jag skaffat en msn och hotmail till min systerdotter Ida-lina, det var inte så jävla länge sedan hon föddes ju! Eller ja, 9 år sen, men det känns inte så. Hoffa, det blir väl dags snart för mig att börja pensionspara också;b Haha!

Känns som att man blir för gammal, för fort! Jag o K var på stan idag, fikade och shoppade lite. Efter stan drog vi en runda förbi Möbelhuset, ÖoB och Coop, fy fan! Sånt gör man kring 30års åldern, typ medan barnen sover. Jadu, vi är inte så små ngt mer folket?;b

Maten klar, ska bara koka pastan när jag hämtat John. Blev pasta med kyckling och tomat/oliv sås. Hoppas jag lyckades!
Var och handlade ingredienser till Tacos också, ska väl göra det imorgon. Fast hur gör jag med allt som blir över? Vi far ju till Umeå på tors. morgon, hmm. Ngn som vill ha rester?:P Haha
Nu ska jag fara iväg, Ciao bella!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0