Jag lever..

Eller rattare sagt, vi alla 3 lever annu! Dock sa ar Jenny mycket sliten med en massa blamarken och bulor:b Skit fint hotell, varmt & soligt och en massa trevliga manniskor. Har stannat hemma fran festandet ikvall pga. att min jakla rygg varker sa mycket. Trisst! :(

Tjejerna kommer nog forst vakna efter 14-15 imorgon om ens det sa jag tankte dra mig ner till stranden sjalv pa formiddagen och pressa lite sol. Asskont! :D

Saknar dock min baby sa jakla mycket! Aldrig mer borta sa har lange. Uhuu! :'(
Theresa
2007-08-01 @ 23:04:41
URL: http://flyawaywithme.blogg.se

Jag ska utomlands i oktober. Men med allt regn som öser ner här nu så hade jag gärna åkt iväg på en gång.

Hanna
2007-08-03 @ 15:42:18

Theresa: Vi ska ocksa utomlands igen i oktober som det ser ut nu! Vars ska ni? Oh, har hort om allt regn, sa jakla trisst..! :( Men jag kan ju saga att vi valde precis ratt veckor och aka hit alltsa! Hade bra dar hemma, halsa alla!! :D Saknar er.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0