Tisdag 24 juli

Idag är dagen D, den dagen som jag ska få slippa mitt jobb, denna stad
och detta eviga regn och pissväder i 2 jäkla veckor.
Ahh! :D

Ska snart väcka John så vi kan fara på jakt efter silvertejp till mig, sen käka lunch och tills sist hem för att checka packningen igen, duscha och fixa mig inför resan. Huu. Ska bli så obeskrivligt skönt men på samma gång det värsta som har hänt bara för att jag ska vara borta från John i 15 dagar :S Men jag tror att ifall allt går bra och inget oväntat händer kommer det nog att gå bra och bara göra så att jag älskar min koshimo mer, om det ens går? ;)

Lite underhållning medan jag är borta, har ni missat Crazypill så har ni verkligen gått miste om något. Hon är störtskön och skriver så jäkla klockrena inlägg. Checka in henne! :D Adressen går till hennes nya blogg då hon har flyttat från blogg.se till Metrobloggen. Smart för hon kommer verkligen tjäna pengar på sitt bloggande! :D

Som sagt vet jag inte om jag kommer blogga alls under tiden eller ej men ni får ha det så bra! Glöm inte bort mig! ;D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0