Update

Kom nyligen in från Albins och mitt "trädgårdspass", vi har rensat blomrabatterna och krattat en stor del redan! :D Däremot har vi kvar en stor snöhög i ena hörnet av gården som jag tänkte börja skyffla på efter att Albin fått sin "lunch". John ringde nyss och var visst vid Lansjärv. Mysigt att få hem honom! Bara Albin kommer ihåg vem han är.. (?)

Annars händer det inte så mycket här.. Tänkte ta och plugga så mycket jag hinner nu ihelg så John & Albin får umgås. Är sugen på grillning också. Mums... (börjar bli hungrig ju!) Kanske skulle ta och fixa lite grillkäk under helgen? Bara det är fint väder så!

Ska ta och städa upp här lite mer innan husse kommer hem. Puss!



Detta inlägg skulle egentligen ha publicerats vid 13 tiden men blev något fel som jag såg först nu.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0