-

Kom alldeles nyss in från en ordentlig promenad i plumssnö, vi var ute 1 timma! Pjuh.. Hundarna har då iallafall busat som tokar! Dessutom har jag och Abbe varit i Karhuniemi med vovvarna 5 timmar innan det, undrar om han kommer sova ikväll?;b Nu har han iallafall fått ett välförtjänt köttben att gnaga på.

Tommy har opererats idag och det gick bra, senor och frakturer fixade och han & John borde komma hem om 1-2 h. Skönt att det gick bra! Tyvärr så var vi ju tvungna att avboka våran helg och tjorva med dem som vi skulle bo och hälsa på hos under den tiden. Men såna här gånger finns det inga val! Själv klart man ställer upp för sina nära & kära! Dock så hoppas jag att vi inte ställde till det för någon.

Nu börjar idol och det ska då jag titta på! (Så långt jag hinner innan det är dags att fara till Karhu igen;b)
PUSS & KRAM PÅ ER!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0