Kommande veckan

...ska iallafall arbetas igenom med fräsiga naglar ;)


Måndag: Ska leda Carrera på förmiddagen, ha en lektion kring 13-tiden och sedan ridkurs på kvällen.

Tisdag: Arbeta 8-15.30 med en långlunch. På kvällen kommer Elin och M till tv-kvällen. :D

Onsdag: Arbeta 8-14. Min syster fyller dessutom år på onsdag!

Torsdag: Är inte helt säker hur min torsdag ser ut bara att jag börjar 8 och slutar på eftermiddagen. Om det inte är en långlunch får nog Albin umgås med min pappa igen. :D Min far är så otroligt underbar som ställer upp!

Fredag: Jobb 8-13.30 och sen ta det lugnt hemma tror jag på kvällen?

Lördag: Dags för julbord nr.2 för i år. Denna gång är det NCC som bjuder!

Söndag: Städning, bakning mm. Hemmadag iallafall! Kanske blir som idag (läs: söndagen innan denna) med promenader, bus och umgänge?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0