Musik..

Fick mina skivor reda idag förästen, CDON fixar servicen! 1 dag upp till Kiruna, det är så det ska vara.. Hann njuta av musiken under min och Albins 50 min. promenad i eftermiddags. Mer än -20 men med bra musik i lurarna fungerar det faktiskt.

Jag ser fram emot helgen! :D Bara massor av roligheter, umgänge och även lugn & ro. Just precis vad jag ville och behöver..

My love Lasse på P3 Guldgalan.
Skulle nog göra mycket för att få se en livekonsert med honom!


Josephine Crawford har typ återförenats med sitt band Domenicer,
första låten och visst en snabbt gjord video: "Bög mamma kines"
Haha, tycker den är rätt så medryckande! :D

Ida
2010-01-30 @ 18:25:48
URL: http://idacarolina.webblogg.se/

Jag ÄLSKAR "Bög mamma kines"! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0