Fredag

- Besök hos tandhyg. √
- Morgonpromenad med Abbe √
- Packa upp minst 1 flyttlåda
- Tandläkar besök (laga tandställningen)
- Lunch!
- Ev. en runda på stan

...helgen börjar! :)

(Fastän det inte påverkar mig vilken dag det är så kommer ju min raring hem tidigare än vanligt och är ledig helgen!)

Två besök hos tandis på samma dag ja. I vanliga fall skulle jag inte vara glad över det men det är ju bara undersökning och fixande med tandställningen bakom övre tandraden så det är lugnt. Funderar på att bjuda älsklingen på fredagsfika på stan efter hans jobb, frågan är om det finns plats någonstans eftersom öppningen igår av nya gallerian mest troligt drar folk även idag :) (Och en månad framöver om jag känner Kirunaborna;b)


Fina höstfärger!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0