Hemma igen..

Dagarna i Luleå var trevliga, lite shopping och bra info inför den kurs som vi nu startar. Kursen känns bra, upplägget möjliggör för goda resultat. Däremot så har även nästa kurs studiehandledning kommit och ur den insåg jag att jag kommer missa en tentamen i Luleå under vår semester :( Skit också! Väldigt tråkigt och onödigt men semestern är bokad, betalt och klar och så välbehövlig så därav är det bara att ta. Får skriva den i maj istället. Finns ju många som gör så ofta av olika anledningar.. Men jag med min ångest, känns inte alls bra att missa den + ett seminarium som jag säkert får komplettera med en skriftlig inlämning..

Linda
2011-01-24 @ 14:28:13
URL: http://banton.blogg.se/

Du är så ambitiös! Jag förstår din tanke om tentan och jag hade haft ångest, men jag tror att din semester är riktigt välbehövlig.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0