Glammigt värre..

Varför är det så himla svårt att somna? Det har varit så cirka 1 vecka nu, ligger och vrider & vänder, läser eller funderar (inte några "djupare" tankar..) i minst 1 timma varje kväll innan jag kan somna. Ändå är dagarna fulla med aktiviteter och vi kommer inte alltför tidigt i säng så jag borde vara trött.. Har det med graviditeten att göra eller stress över flytt och allt annat? Jag hoppas det släpper! Sedan när man väl somnat vaknar jag ändå 2-3 gånger per natt för att springa på dass. Glammigt värre liksom.

Idag ska jag och Anne fortsätta med städandet tror jag. Hann även städa en del köksskåp igår. Usch för fingeravtrycken vid handtagen! Finns det något bättre knep än diskmedel och gnuggande?


Abbe i blåsten på agilityplanen i måndags ♥

Linda
2011-07-29 @ 19:03:30
URL: http://banton.blogg.se/

Jag hade också så där då jag var gravid. Att ni dessutom flyttat påverkar säkert också. Alla moment påverkar.

Jag tror säkert att du är jättefin och allt kommer bli superbra!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0