Idag blev det 10% för mig

Linda pratade om mål med träningen idag på BC:n och CX:en, och hon ville att vi skulle fundera på varför vi tränar. Finna motivationen när man inte är sugen på att gå och träna. Hon ville att vi skulle komma fram till 3 anledningar. Jag kommer på många, men vilka är de viktigaste för mig?

Leva längre!
Leva hälsosammare.
Leva bättre och kunna få ut det mesta av varje stund.

Kunna njuta av livet helt enkelt.
LEVA!

Dock har sjukdomar gjort så jag varit i en svacka. Därför är det dags att hitta tillbaka. Efter dagens 2,5 timma motion och träning känns det bra. Men inte innan det. Just nu är jag verkligen inte nöjd med mig själv och hur det känns. Men förra veckan bestämde jag att så fort jag är frisk (idag) är svackan slut. Punkt.

Därför blev det plumsning med vagn idag samt BC & CX.
Imorgon en joggingrunda med Abbe.
Fredag är det stalldag med ett pass på Pjakkur.
Samt spinning och CX på söndag.
Nästa vecka får jag planera som attans. John åker bort och det sätter lätt käppar i hjulet.. Men inte nu!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0