Ork 2% kvar

Trött mamma.nu Helt slut känner jag mig! Mika är på gång att somna och efter det ska jag duscha, fixa håret och hoppa i säng. Förhoppningsvis innan 21!

Imorgon väntar ännu en fullspäckad dag. Uppstigning 05.00, hundpromenad, arbetsdag, ridpass med tillhörande stallpyssel och till sist examensfirande för mig. Jag kommer däcka i säng imorgon också tror jag. Helgen är efterlängtad! Men jag ser verkligen fram emot imorgon! Ska bli riktigt trevligt att få träffa vänner och familj igen. :)

Veckan har mest innehållit jobb, möten och träning. I tisdags sprang vi 5 km (i kylan, Brr..) och jag kände att jag säkert hade klarat 5 till. En mil, det hade varit något! Till sommarn ska jag fixa det. Ännu ett mål! :) Är det någon som hänger på?

Nu är det gles uppdatering här tycker jag med det finns varken ork, tid eller något att skriva om. Det blir väl bättre! Hoppas ni har det fint!

Bilden visar fullmånen som var en kväll. Behövs inte gatubelysning ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0