Trötta familjen..

Abbe illustrerar nog bra hur hela familjen känner sig. Det har varit en rolig och händelserik dag! På kvällen tog jag och städade hela lyan också, skönt att ha det gjort.

Imorgon väntar en dag på vift, vattnet ska stängas av i huset 9-24 så vi undviker att vara här:b En förmiddag och dag med Emma och hennes son, födelsedagsfirande på em/kväll och sedan en kvällspromenad med Anna som jag inte träffat ordentligt på evigheter. Det kommer bli en härlig dag :) Får hoppas på att kroppen inte spökar så mycket bara.. (Sammandragningar, fogar och höfter som värker)

Förresten så tror jag inte att det var något bra alls på tv ikväll.. Jag längtar till hösten då serierna sätter igång :) Även om jag bara hinner följa Greys så är det många andra bra program man kan spendera sena kvällar framför.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0