29 November

29 november, så visar kalendern. Men november?! Låter klyschigt men vart tog tiden vägen igen? Året är slut snart. Och vilket år det varit! Måste nog ta och börja klura lite på en sammanfattning av 2013. Kan inte ni andra göra det samma? Det är så roligt att läsa folks reflektioner och få ta del av minnen :)

Nå idag är det fredag igen. Vi får besök förmiddagen och ikväll ska Mika till sin moster <3 och vi förbi hos hans farfarsmor/gammelfarmor a.k.a momma, som fyller år. Igår kväll kom förvärkarna igen så mer planeras inte på kvällarna då vi aldrig vet hur dessa spenderas.. Jag tror helgen ska gå i hemmamysets tecken. Kanske pynta jul och John ska säkert fixa med huset?

Igår eftermiddag fick jag ordning på våra kläder, äntligen! Känns skönt att ha koll på allt och plaggen på ett ställe. Nu slipper jag gå i samma 5 olika outfits som jag hade nära:b Fast med min mage är valmöjligheterna inte stora i och för sig.. Ska försöka fota magbild idag så får ni se.

Trevlig fredag till er! ^^



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0