Julen..

Vi har haft en riktigt fin jul. God mat, gott sällskap och glada & förväntansfulla barn. Tomten kom i år igen :)

Julefterätter, mums!

Enna fick bland annat ett vackert tennarmband

Och barnen tillsammans ett dockskåp Ida (systerdotter) gjort. Otroligt fint!

Köket

Vardagsrummet <3

Sedan blev det juldag och vår inflyttningsfest. Och oj vilken fest det blev! Bland annat spelade vi beerpong. Kul!

Värdinnan

Haha! Hittade denna i min mobil? Undrar om det är Mika som varit i farten?!

Imorgon börjar vardagen igen med jobb 2 dagar för John. Sen ska vi fira nyår i stugan. Är i full färd med att planera en god trerätters för oss. Blir bara vi men är det nyårsafton så är det :) Vill ha både fisk, kött och paj på menyn..

Idag var jag första gången och tränade efter jul (60 min spinning sist den 22/12) och shit det var tungt! Trodde att jag skulle kollapsa på cykeln.. Huga! Men nu är jag igång igen.

Imorgon får vi besök av en kär hemvändare. Hoppas ungarna är någorlunda i fas så vi till och med hinner prata? ;) Ska bli roligt att träffas igen! Det är nog det bästa med julen, allt umgänge med nära & kära..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0