På hemmaplan


Tillbaka till hösten. Det var kallt och blött innan vi for, sedan fick vi fantastiskt väder i Linköping i 5 dagar och nu är vi i kalla Kiruna igen. Jag är väldigt tacksam för att vi fick möjligheten till en sådan underbar semester hos barnens farbror och sambo. Det har verkligen bara varit på topp. Tack Joel och Catta, för allt. ❤️

Nu planerar jag inför höstterminen. Daga för veckomatsedlar, träningstider, jobb, föristider och stall. Jag ska äntligen börja rida på ridkurs igen samt sköta en ny häst. Det tror jag blir riktigt roligt. Det är bara så att jag är en stalltjej. Har fattat det nu.. Börjar redan denna vecka med privatlektion tillsammans med Emma!

Annars blir det tvättande och rensande dagarna som kommer. Behöver gå igenom både barnens kläder och min egen garderob. Alla andra garderober för den delen också.. Får se hur långt jag tar mig.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0