Nedräkning..

Mindre än...

- 4 veckor kvar till bröllop! Det känns som att det nyss var ett år kvar? Nu är vårt hem och mina tankar totalt belägrade av detta. Påsar, lådor, listor och post-its!

- 7 veckor kvar till bröllopsresan - New York. Äntligen är det min tur att få se den omtalade staden..! Otur att dollarn hann stiga i värde innan vi hann åka bara. Någon som sitter inne med N.Y tips? Restauranger eller annorlunda upplevelser? Shopping?! ;)

- 9 veckor kvar tills jag börjar arbeta igen. Alltså har jag snart varit hemma ett och ett halvt år. Sista veckorna ska maximeras av umgänge och mys med mina älskade barn! <3 För fastän det varit en utmaning och jag mått riktigt dåligt periodvis känner jag att det har varit fantastiskt. Det har hänt så mycket och speciellt till det bättre sedan jag fick ordentlig hjälp med min egna psykiska hälsa. Nu njuter jag verkligen!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0