Helg!

Fredag ljuva fredag. John har haft mycket på jobbet sant varit ut på middag både onsdag & torsdag så nu uppskattar jag verkligen att helgen kom :)

Har haft ont i nacken hela veckan och det verkar inte släppa? Ända gången det inte smärtar är om jag sitter helt stilla med lågt huvud och tittar framåt. Kanske dags för massage?

Idag har vi varit och fredagsfikat med fina Cicci. Blev en semmelwrap för mig och den var mycket god. Jag är inte ett stort fan av semlor annars, detta var mer min grej. Testa! :)

I eftermiddag ska jag till stallet och ta hand om E-mail och sedan måste vi ta tag i gården. Snart är vi insnöade...! Och mer har de lovat i 5-6 dagar till? :/ Gratis motion, dock inte det bästa för nacken.. Kylan gör det värre. Dessvärre har jag fått ta det dessa dagar när John arbetat så långa dagar. Nu ska i alla fall snöslungan fram så vi får rensa bort alla "panik-vart-ska-jag-dumpa-snön-högar".

Trevlig helg! <3

Cafe Oscars semmelwraps



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0