Sommarplaner

Inne på näst sista veckan jobb innan SEMESTER! Det behövs. Barnen (mina) är stundtals omöjliga just nu. Jag tror hela familjen behöver få avbrott i vardagen.

Semestern kommer spenderas i Sthlm, Muonio, Piteå, stugan och Linköping. Ser otroligt mycket fram emot det! <3

Igår var det festligheter mitt i veckan. Nära vänners äldsta dotter tog konfirmation. Våra barn i kyrkan.. Pjuh säger jag bara! Men konfirmationsfikat gick väldigt bra och var mycket trevligt.




Nu börjar vi få till den sista touchen inredningsmässigt hemma :)

Mika har nu börjat cykla runt hela lompis med oss hack i häl på egen cykel. Än så länge har han stödhjul men får se hur länge till. Imorse for vi tillsammans ut på morgontur med Abbe och det känns fantastiskt roligt! Dessutom kliver han både in & ut ur bilen själv, fixar bältet och allt. Stora killen! Det märks även på humöret just nu, lyssnar knappt i vardagen..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0